Forbis Group podsumowuje rok 2017
Rok 2017 w branży nieruchomości handlowych upłynął pod znakiem rozbudów, modernizacji i zmian funkcji istniejących obiektów. Wysoką aktywność odnotował polski rynek biurowy. Poprawa jakości życia polskich rodzin i dobra sytuacja na rynku pracy, wpłynęły także na wzrost przychodów w branży usługowej. Segment biznesu związany z wykańczaniem powierzchni komercyjnych rozwija się w bardzo szybkim tempie. Dla Forbis Design &Build to był udany rok.
2017-12-29, 10:18

2017 rok był dla nas ważny z wielu względów – mówi Tomasz Piecychna, Prezes Zarządu i CFO firmy Forbis Group. – Po sfinalizowaniu fuzji z Grupą Kapitałową Paged S.A. skupiliśmy się na dalszym udoskonalaniu funkcjonowania nowowprowadzonych procedur i osiągnięciu założonego w umowie przejęcia zysku operacyjnego. Zwiększyliśmy zatrudnienie i usprawniliśmy strukturę organizacyjną.  Wprowadziliśmy nową usługę, Maintenance Management, polegającą na wsparciu w technicznej obsłudze obiektów, należących do sieci handlowych.  Istotnie zwiększył się procent udziału zysków z realizacji fit-out’ów biurowych w ogólnych przychodach naszej firmy. Jest to efekt naszej reakcji na sytuację na rynku nieruchomości biurowych w Polsce, który cechuje wysoka aktywność najemców, duże zainteresowanie ze strony zagranicznych inwestorów i dynamiczny wzrost podaży. Między innymi, we współpracy z trójmiejskim deweloperem Ekolan, kompleksowo zrealizowaliśmy biura takich firm jak Allianz, Warta czy Vorwerk; byliśmy odpowiedzialny za wykonanie powierzchni dla operatora przestrzeni coworkingowych, firmy Regus,  aktualnie realizujemy wnętrza w biurowo-apartamentowym kompleksie w Warszawie przy ul. Żelaznej oraz wykańczamy nowy butikowy budynek biurowy dla inwestora Ocean Plaza. To tylko niektóre
z realizacji dla tej branży. Dostrzegamy w niej bardzo duży potencjał rozwojowy.

Mijający rok wzbogacił portfolio Forbis Group również o wiele interesujących realizacji z branży handlowo-usługowej. – W ostatnim czasie, nie tyle ilość, ale przede wszystkim jakość powierzchni handlowych, stanowiła główny czynnik napędowy rozwoju tego sektora rynku – mówi Marcin Powierza, Członek Zarządu Forbis Group. - Zmienia się rola centrów handlowych, które paradoksalnie stopniowo zmniejszają swoją rolę zakupową, inwestując w strefy rozrywkowo-gastronomiczne. Wraz z tym trendem w galeriach przybywa np. dobrych restauracji, przystosowanych do dłuższego, miłego spędzania w nich czasu z rodziną i znajomymi. W listopadzie w Galerii Północnej miało miejsce otwarcie kolejnego lokalu Bierhalle, który zrealizowaliśmy według naszego odświeżonego konceptu. Niedawno otwarto także restaurację z bowlingiem Dębowa w płockiej Galerii Wisła.  Są to dobre przykłady tego, jak zmienia się oferta dzisiejszych food court’ów.

W ciągu ostatnich miesięcy zrealizowaliśmy również kilka ciekawych projektów koncepcyjnych dla znanych polskich marek – podsumowuje Mateusz Laskowski, Członek Zarządu Forbis Group – Zaprojektowaliśmy nowy wygląd sklepów OCHNIK, Loft 37, Folkstar, salonów Ani Kruk, sieci kawiarni Etno Cafe, czy wspomnianego wyżej Bierhalle - Cieszymy się, że rodzime marki z najwyższej półki doceniają nasze podejście do projektowania, skoncentrowane na dobrym designie, połączonym z technikami wpływającymi na wyniki sprzedaży. – mówi Mateusz Laskowski. – Ponadto nasi projektanci odpowiedzialni byli za stworzenie konceptu show roomu dla duńskigo producenta farb Flügger, restauracji szybkiej obsługi w arabskim Królestwie Bahrajnu czy polskich salonów brytyjskiej marki Loake. Łącznie w 2017 roku firma Forbis Group zrealizowała kompleksowo ponad 90 inwestycji w sektorze Retail, Office, Fitness i HoReCa. Są wśród nich realizacje dla stałych klientów, takich jak Lacoste, Time for Wax, czy Baltona.

– I kwartał 2018 zapowiada się dla nas bardzo intensywnie. Mamy nadzieję, że cały rok będzie przynajmniej tak owocny, jak 2017 – podsumowuje Prezes Zarządu.

 

Forbis Group jest firmą projektowo – wykonawczą, która powstała z pasji do dobrego designu. Jako jedna z pierwszych na polskim rynku wprowadziła model współpracy, polegający na holistycznym podejściu do procesu adaptacji przestrzeni komercyjnych. Obecnie Forbis Group jest jednym z wiodących, krajowych dostawców usług fit – out dla branży Retail, Office i HoReCa. Od 2017 roku przynależy do grupy kapitałowej Paged. Konsolidacja kompetencji Forbis Group z doświadczeniem w produkcji mebli oraz zasobami Paged S.A wznosi świadczone usługi na jeszcze wyższy poziom.

https://www.forbisgroup.pl/

 

Kontakt dla mediów:

Joanna Gdak

Forbis Group sp. z o.o., ul. Alojzego Felińskiego 25, 01-555 Warszawa

22 408 79 29, 664 498 192

joanna.gdak@forbisgroup.pl

KONTAKT / AUTOR
Joanna Gdak
Specjalista ds. Marketingu
Forbis Group Sp. z o.o.
+48 664 498 192
+48 22 408 79 29
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.